آ
-
آسیبهای آموزشی "
پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیبهای آموزش در کلاسهای چند پایه روستایی کرمانشاه و راهکارهای بهبود کیفیت آموزش در آنها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
-
آموزش
سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]
-
آموزش تلفیقی – فراگیر
بررسی میزان موفقیت و اثر بخشی برنامه آموزش تلفیقی – فراگیر در استان مرکزی سال تحصیلی 99-1398 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-70]
-
آموزش متقابل
بررسی مقایسه ای اثر بخشی روش های آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر بهبود انگیزش تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه منطقه موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
آموزش و پرورش منطقه موسیان
بررسی چالش ها و راهکارهای عملی بهبود مدیریت تخصیص و مصرف بهینه منابع مالی در مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو آموزش و پرورش منطقه ی موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 71-84]
ا
-
ابتدایی
ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 8-20]
-
اعتیاد به اینترنت
بررسی ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و امنیت روانی با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان در کلاس های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 85-92]
-
امنیت روانی
بررسی ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و امنیت روانی با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان در کلاس های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 85-92]
-
انگیزش تحصیلی
بررسی مقایسه ای اثر بخشی روش های آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر بهبود انگیزش تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه منطقه موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1400]
ب
-
برنامه درسی
ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 8-20]
-
بهزیستی روانشناختی
بررسی ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و امنیت روانی با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان در کلاس های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 85-92]
پ
-
پدیدارشناسی
راهبردهای تدریس مطلوب در کلاسهای درس چند پایه: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
پدیدارشناسی "
پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیبهای آموزش در کلاسهای چند پایه روستایی کرمانشاه و راهکارهای بهبود کیفیت آموزش در آنها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
-
پیشرفت تحصیلی
مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاسهای چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]
ت
-
تلفیقی
سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]
ج
-
جو روانی_اجتماعی
مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاسهای چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]
چ
-
چرخۀ تفکر
بررسی مقایسه ای اثر بخشی روش های آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر بهبود انگیزش تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه منطقه موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
چند پایه "
پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیبهای آموزش در کلاسهای چند پایه روستایی کرمانشاه و راهکارهای بهبود کیفیت آموزش در آنها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
-
چندپایه
سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]
خ
-
خلاقیت
مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاسهای چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]
-
خلاقیت
ارائه راهبردهای توسعه خلاقیت و نوآوری در کلاسهای چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 93-101]
د
-
دانش آموزان کلاس چند پایه
بررسی مقایسه ای اثر بخشی روش های آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر بهبود انگیزش تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه منطقه موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
دانش آموزان کم شنوا
مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]
-
دانش آموز با نیازهای ویژه
بررسی میزان موفقیت و اثر بخشی برنامه آموزش تلفیقی – فراگیر در استان مرکزی سال تحصیلی 99-1398 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-70]
-
دانش آموز تحت پوشش آموزش های تلفیقی- فراگیر
بررسی میزان موفقیت و اثر بخشی برنامه آموزش تلفیقی – فراگیر در استان مرکزی سال تحصیلی 99-1398 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-70]
ر
-
راهبردهای تدریس
راهبردهای تدریس مطلوب در کلاسهای درس چند پایه: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
راهبردهای مدیریت
مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاسهای چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
روستایی "
پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیبهای آموزش در کلاسهای چند پایه روستایی کرمانشاه و راهکارهای بهبود کیفیت آموزش در آنها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
-
روش تدریس
ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 8-20]
س
-
سازماندهی
مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاسهای چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
ع
-
علم تخصصی
سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]
ک
-
کلاس چند پایه
پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات در کلاس چند پایه [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
کلاسهای تلفیقی
مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاسهای چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]
-
کلاسهای چند پایه
راهبردهای تدریس مطلوب در کلاسهای درس چند پایه: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
کلاسهای چندپایه
مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاسهای چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]
-
کلاسهای چندپایه
مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاسهای چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
کلاسهای چند پایه و تلفیقی
ارائه راهبردهای توسعه خلاقیت و نوآوری در کلاسهای چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 93-101]
-
کلاس های چند پایه و تلفیقی
بررسی ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و امنیت روانی با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان در کلاس های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 85-92]
-
کلید واژه ها: الگو
ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 8-20]
-
کیفیت آموزش
پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیبهای آموزش در کلاسهای چند پایه روستایی کرمانشاه و راهکارهای بهبود کیفیت آموزش در آنها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
م
-
مدارس ابتدایی
مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاسهای چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو
بررسی چالش ها و راهکارهای عملی بهبود مدیریت تخصیص و مصرف بهینه منابع مالی در مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو آموزش و پرورش منطقه ی موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 71-84]
-
مدارس تلفیقی و مدارس استثنایی
مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]
-
مدیریت
مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاسهای چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
مدیریت تخصیص و مصرف
بررسی چالش ها و راهکارهای عملی بهبود مدیریت تخصیص و مصرف بهینه منابع مالی در مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو آموزش و پرورش منطقه ی موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 71-84]
-
مشکلات کلاس های چند پایه
پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات در کلاس چند پایه [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
معلم رابط
بررسی میزان موفقیت و اثر بخشی برنامه آموزش تلفیقی – فراگیر در استان مرکزی سال تحصیلی 99-1398 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-70]
-
معلم یار
پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات در کلاس چند پایه [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
مقطع ابتدایی
راهبردهای تدریس مطلوب در کلاسهای درس چند پایه: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
منابع مالی
بررسی چالش ها و راهکارهای عملی بهبود مدیریت تخصیص و مصرف بهینه منابع مالی در مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو آموزش و پرورش منطقه ی موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 71-84]
-
مهارت های اجتماعی
مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]
ن
-
نشریه
سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]
-
نوآوری
ارائه راهبردهای توسعه خلاقیت و نوآوری در کلاسهای چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 93-101]
ی
-
یادگیری خدمات محور
ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 8-20]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد