نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌های آموزشی " پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیب‌های آموزش در کلاس‌های چند پایه روستایی کرمانشاه و راه‌کارهای بهبود کیفیت آموزش در آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
  • آموزش سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]
  • آموزش تلفیقی – فراگیر بررسی میزان موفقیت و اثر بخشی برنامه آموزش تلفیقی – فراگیر در استان مرکزی سال تحصیلی 99-1398 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-70]
  • آموزش متقابل بررسی مقایسه ای اثر بخشی روش های آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر بهبود انگیزش تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه منطقه موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • آموزش و پرورش منطقه موسیان بررسی چالش ها و راهکارهای عملی بهبود مدیریت تخصیص و مصرف بهینه منابع مالی در مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو آموزش و پرورش منطقه ی موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 71-84]

ا

  • ابتدایی ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 8-20]
  • اعتیاد به اینترنت بررسی ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و امنیت روانی با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان در کلاس های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 85-92]
  • امنیت روانی بررسی ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و امنیت روانی با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان در کلاس های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 85-92]
  • انگیزش تحصیلی بررسی مقایسه ای اثر بخشی روش های آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر بهبود انگیزش تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه منطقه موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1400]

ب

  • برنامه درسی ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 8-20]
  • بهزیستی روانشناختی بررسی ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و امنیت روانی با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان در کلاس های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 85-92]

پ

  • پدیدارشناسی راهبردهای تدریس مطلوب در کلاس‌های درس چند پایه: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • پدیدارشناسی " پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیب‌های آموزش در کلاس‌های چند پایه روستایی کرمانشاه و راه‌کارهای بهبود کیفیت آموزش در آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
  • پیشرفت تحصیلی مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاس‌های چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]

ت

  • تلفیقی سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]

ج

  • جو روانی_اجتماعی مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاس‌های چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]

چ

  • چرخۀ تفکر بررسی مقایسه ای اثر بخشی روش های آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر بهبود انگیزش تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه منطقه موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • چند پایه " پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیب‌های آموزش در کلاس‌های چند پایه روستایی کرمانشاه و راه‌کارهای بهبود کیفیت آموزش در آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
  • چندپایه سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]

خ

  • خلاقیت مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاس‌های چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]
  • خلاقیت ارائه راهبردهای توسعه خلاقیت و نوآوری در کلاس‌های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 93-101]

د

  • دانش آموزان کلاس چند پایه بررسی مقایسه ای اثر بخشی روش های آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر بهبود انگیزش تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه منطقه موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • دانش آموزان کم شنوا مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]
  • دانش آموز با نیازهای ویژه بررسی میزان موفقیت و اثر بخشی برنامه آموزش تلفیقی – فراگیر در استان مرکزی سال تحصیلی 99-1398 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-70]
  • دانش آموز تحت پوشش آموزش های تلفیقی- فراگیر بررسی میزان موفقیت و اثر بخشی برنامه آموزش تلفیقی – فراگیر در استان مرکزی سال تحصیلی 99-1398 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-70]

ر

  • راهبردهای تدریس راهبردهای تدریس مطلوب در کلاس‌های درس چند پایه: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • راهبردهای مدیریت مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • روستایی " پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیب‌های آموزش در کلاس‌های چند پایه روستایی کرمانشاه و راه‌کارهای بهبود کیفیت آموزش در آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
  • روش تدریس ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 8-20]

س

  • سازماندهی مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]

ع

  • علم تخصصی سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]

ک

  • کلاس چند پایه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات در کلاس چند پایه [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • کلاس‌های تلفیقی مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاس‌های چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]
  • کلاس‌های چند پایه راهبردهای تدریس مطلوب در کلاس‌های درس چند پایه: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • کلاس‌های چندپایه مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاس‌های چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]
  • کلاس‌های چندپایه مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • کلاس‌های چند پایه و تلفیقی ارائه راهبردهای توسعه خلاقیت و نوآوری در کلاس‌های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 93-101]
  • کلاس های چند پایه و تلفیقی بررسی ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و امنیت روانی با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان در کلاس های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 85-92]
  • کلید واژه ها: الگو ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 8-20]
  • کیفیت آموزش پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیب‌های آموزش در کلاس‌های چند پایه روستایی کرمانشاه و راه‌کارهای بهبود کیفیت آموزش در آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]

م

  • مدارس ابتدایی مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو بررسی چالش ها و راهکارهای عملی بهبود مدیریت تخصیص و مصرف بهینه منابع مالی در مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو آموزش و پرورش منطقه ی موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 71-84]
  • مدارس تلفیقی و مدارس استثنایی مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]
  • مدیریت مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • مدیریت تخصیص و مصرف بررسی چالش ها و راهکارهای عملی بهبود مدیریت تخصیص و مصرف بهینه منابع مالی در مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو آموزش و پرورش منطقه ی موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 71-84]
  • مشکلات کلاس های چند پایه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات در کلاس چند پایه [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • معلم رابط بررسی میزان موفقیت و اثر بخشی برنامه آموزش تلفیقی – فراگیر در استان مرکزی سال تحصیلی 99-1398 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-70]
  • معلم یار پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات در کلاس چند پایه [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • مقطع ابتدایی راهبردهای تدریس مطلوب در کلاس‌های درس چند پایه: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • منابع مالی بررسی چالش ها و راهکارهای عملی بهبود مدیریت تخصیص و مصرف بهینه منابع مالی در مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو آموزش و پرورش منطقه ی موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 71-84]
  • مهارت های اجتماعی مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]

ن

  • نشریه سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]
  • نوآوری ارائه راهبردهای توسعه خلاقیت و نوآوری در کلاس‌های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 93-101]

ی

  • یادگیری خدمات محور ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 8-20]